TeamViewer

På Zert använder vi oss av TeamViewer för att underlätta supporten och hjälpa dig lösa ditt problem på distans genom att använda fjärrstyrd åtkomst till din dator. Vi har bara tillgång till din dator så länge du själv väljer, och bara tills insatsen med problemet är klart. TeamViewer installeras ej på din dator, och avslutas helt när du stänger ner programmet. Du behöver inte öppna några portar eller stänga av din brandvägg för att detta program ska fungera.

Så här gör du:

1. Klicka på Teamviewer ”knappen” och ladda ner teamviewer

2. Kör TeamViewer, notera ditt ID och lösenord.

3. Var beredd att tillhanda hålla ID och lösenord till supportteknikern för anslutning.

Vill du läsa mer om vad TeamViewer är, klicka på denna text för att komma till deras hemsida.

Upptäck vår blogg Till bloggen
22maj
GDPR - Nya regler för hantering av personuppgifter
Vi på Zert har alltid tagit frågor om dataskydd och säkerhet på stort allvar. Den 25 maj träder EU:s nya dataskyddsförordning GPDR (General Data Protection Regulation) i kraft vilket välkomnas av oss. Läs mer ›
29mars
Glad påsk!
Vi på Zert önskar er alla en riktigt glad påsk! Läs mer ›
21mars
Zerts deltagande i årets FTI-konferens
Vi deltog på den årliga konferensen som Föreningen Teknisk Information anordnar både för att prata om hur vi jobbar men även för att ta del av ny kunskap från andra företag. Läs mer ›
Release – Nu släpper vi CLM i molnet

Release - CLM

CLOSE